Membrovina3

Membrovina3

Eladó a V3! (Utolsó előtti poszt)

2020. augusztus 16. - vermes tibi2

Az előző posztban leírtam: a membrános átalakítás sikerült, de nem hozott olyan átütő erejű változást, mint (naivan) reméltem. Úgyhogy most eladó a Verhovina hármas.

Nem vagyok műgyűjtő, nem tartogatok semmit csak azért, hogy legyen. Használni meg nemigen használnám a Verhovinát, mert van helyette (legalább három) másik motor a háznál, amik ráadásul többet tudnak nála. Helyem sincs neki és a pénz is jól jönne, úgyhogy nem maradhat.

Telipakoltam ugyan mindenféle extrával (akku, ledek, féklámpa, index), amikkel használhatóbb lett mint korábban volt, de egy ilyen motort senki sem használós motornak vesz meg, úgyhogy ezeknek sincs már helyük rajta. Visszaalakítom gyári állapotúra és úgy hirdetem meg.

A bejegyzés trackback címe:

https://vermesverhovina3.blog.hu/api/trackback/id/tr7516165968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása